OPIS PLA?ANJA KORISNIKA PREMA PARTNERU

Kako platiti uslugu putem mobilne aplikacije “MobiCash”

NaljepnicaMC

LOGO koji se isti?e kao brend
naljepnica koja prikazuje pristupnost "MobiCash"

 

LOGO I KORISNI?KI BROJ U?LANJENOG PARTNERA
1. Korisni?ki broj preko kojeg se evidentira prijenos sredstava odabranoga Partnera
2. Provjerite mogu?nost pla?anja preko aplikacije “MobiCash”
  • Preko POS tableta
  • Preko mobilnog ure?aja
3. OPIS Pla?anje putem aplikacije “MobiCash” POS-tableta:
KORISNIK prenosi evidenciju pla?anja na TABLET od Partnera
  • Unesite traženi podatak: PIN (uplatitelja)
  • Unesite traženi podatak: Korisni?ki broj (uplatitelja)
  • Upišite iznos na ra?unu s PDV
  • Potvrdite prijenos, OK
4. OPIS Pla?anje putem aplikacije “MobiCash” preko mobilnog ure?aja:
KORISNIK prenosi evidenciju pla?anja na MOBITEL od Partnera
  • Primatelj- Upišite Korisni?ki broj (primatelja)
    • Partner (000000) šest znamenki
  • Iznos – kliknite na polje iznos ( dobili ste naziv primatelja)
  • Iznos – upišite iznos sa ra?una s PDV
  • Razlog – upišite razlog (taksi, broj ra?una)
  • Slanje – potvrda da je evidencija prijenosa potvr?ena
  • Primatelj mora potvrditi Preuzmi-PRIJENOS (Prihvatiti) ili (Odbiti)
5. NAPOMENA
  • OBAVEZNO PROVJERITE da li je ra?un umanjen za KLIKOVE koje ste ostvarili
  • OBAVEZNO u kategoriji Preuzmi-PRIJENOS, primatelj mora potvrditi preuzimanje iznosa (Prihvati) ako želi da se evidencija pla?anja uspješno izvrši ili (odbiti).
  • Provjerite da li je prijenos izvršen (popis TRANSAKCIJA)
  • Ako je evidencija prošla – transakcija je IZVRŠENA
  • Ako transakcija nije prošla, morate ponoviti proces
  • Ukoliko niste izvršili prijenos u jednoj minuti, morate ponoviti upis podataka
    (vremenski raspon izme?u pla?anja do ponovnog pla?anja je jedna minuta)
  • Pla?anje ne možete izvršiti sa svojim PIN-om na nekom drugom mobilnom ure?aju
6. TEHNI?KI PROBLEMI: u slu?aju problema nazovite dežurnog

WebMediaWeb-MobiCash d.o.o.


DISPE?ER GroupMobiCash

  • Centrala: 01 / 888 77 00
  • Dežurni mobitel: (aktivan 24sata)
  • T-Mobile: 099 / 300 – 2841
  • VIP: 099 / 300 – 2891
  • Tele2: uskoro
  • Tomato: uskoro
  • Bonbon: uskoro



Ukoliko još niste postali naš ?lan!


PRIJAVA ZA NOVE KORISNIKE
7. Korisnici ili Partneri postanite ?lanovi grupacije GroupMobiCash
 
Ukoliko nastane problem prilikom evidencije plaćanja Korisnika Partneru
nazovite broj DISPEÄŚERA 0800-949-111, 01-888-77-00, 098-650-001